Icewings

Un blog din “neamul” blogurilor…

Muzica si film!

Se pare ca lumea incepe sa aiba o obsesia prin a mixa diferite soundtrack-uri intr-un mod cat se poate de interesant…

Zilele acestea din intamplare am dat peste o piesa a lui Scotty ft Dave Darell – Piratii din Caraibe!

Sau…

Nu m-am oprit din cautarile mele pe youtube, iar dupa nu foarte lungi cautari am dat peste un alt remix destul de hazliu, facut la Lord of the ring.

Dupa ce am ascultat….ma intrebam….se poate mai rau de atat? :))))

Ei bine…raspunsul l-am primit in scurt timp…. DA!

300 a fost urmatorul remix!

Puteam sa ma opresc aici, dar nuuuuuuu…mai stim! :p

Gladiator -> un alt film senzational!

Va intrebati pana unde merge imaginatia unora? Va voi raspunde imediat….

Gladiator vs. The last of the mohicans (foarte tare)

Si pentru ca fenomenul Titanic nu a pierit nici in 2010, am sa va prezint, un remix de a primit peste 4 milioane de afisari! Cam de wow… oricum nu e de neglijat pentru ca dupa tonele de lacrimi scurse prin cinematografele din lume, la “Scufundarea Jack-ului”..trebuia sa existe acest scor… si la un remix Titanic!

Sper ca v-a placut aceasta plimbarea prin lumea “filmelor”

Astept commenturile voastre

P.S Mi-am permis sa selectez acele remix-uri care mi-au placut mie cum suna! Mai sunt si altele :)))))

Have FUN!

April 26, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

1 Comment »

  1. Restu’ ca restu’ – remixul din Lord of the Rings a fost intr-adevar hazliu, da’ daca in clipul cu 300 mai auzeam odata bucata “this is sparta” cred ca o visam noaptea :)). Oribil=))

    Comment by Drinlaine | May 23, 2010


Leave a Reply

