Icewings

Un blog din “neamul” blogurilor…

Poveste fara sfarsit…

Cineva in seara asta ma intreba ce am? I-am raspuns simplu…poveste fara sfarsit… S-a mirat, oare nu a inteles? Oare eu m-am facut destul de inteles? Raspusul e dincolo de noi…

De ce mereu totul incepe si se termina cu o relatie? Fie ea de lunga sau scurta durata? Mereu mi-am pus si probabil am s-o mai fac….care este menirea omului pe Pamant? Sa se nasca, sa creasca, se indobitoceste cu o doctrina pe care multi o blameaza, putini o respect, iar mai presus de asta, este dorinta ta, a mea, a noastra de a ne darui. Prin gesturi, prin sentimente, prin tot… ne daruim. Dar cui. Asta noi alegem, sau pur si simplu…se intampla! Te loveste, esti chiaun si te intrebi…pentru ce, iar apoi inevitabila intrebare… pentru cine? HA HA HA! Te uiti in oglina, asta daca nu cumva e deja crapata si tot iti pui intrebari.

Eu azi dimineata, intr-un mom din acesta de profunzime maxima, am reusit sa gasesc un raspuns…chiar daca a fost cu riscul de a ma taia pe obrazul drept, in timp ce ma barbieream,

Sunt convins ca si voi, va surprindeti in momente de genul acesta in care sunteti doar voi …cu voi..si incercati sa disecati firul in 4..sau chiar mai multe..incercati sa va raspundeti unor intrebari…de multe ori chiar intrebatoare. inevitabil vine si acest…”DE CE”?

Pauza de suc – (merci Irina pt gand)

Bun fresh-ul de portocale rosii! Ms again πŸ™‚

Revin la acel monolog…acele intrebari si lipsa raspunsurilor…un al 3-lea razboi mondial mi se produce prin minte…creier…surprinzator pentru multi….il am..e undeva acolo….nu ca un neuron in capul in capul unei BLONDE!(fara a face atac la vreo pers cu firul balai natural sau vopsit)

Va intrebati oare, ce am? Chiar nimic … ascultam o piesa, pusa apoi pe repeat si m-a lovit…gandul de a scrie …evident πŸ™‚

Dialog de 11 noaptea:

“Zi: tu muzica italiana?
Zi: that’s kind of new
lup_cel_mic: πŸ™‚
lup_cel_mic: imi place toto…de mic… πŸ™‚
Zi: si mie
Zi: frumoasa, Β merita sa iti cada cu tronc”

Ce cauta o femeie la un barbat? Ce cauta un barbat la o femeie? Dialogul de mai sus..nu are legatura cu aceste intrebari…

As vrea sa pot traduce piesa…nu ca n-as stii limba italiana…dar…DOARE!

Probabil ca fiecare simte muzica si o traieste in felul lui…exista un sens, o linie, un fir al evenimentelor, al gandurilor, al dorintelor…si acel solo de chitara…te face sa-ti treci toata viata prin fata ochilor…si oare unde te opresti..la cine te opresti…sau..pur si simplu..la ce?

Bla Bla Bla….si ma opresc cand?

De ce as face-o? Merita?

Relizez ca defapt sunt in masina…motorul merge, tigarea s-a stins in scrumiera, lumini stranii trec pe langa mine in toi de noapte….oare ei ce cauta? Sau pur si simplu ard benzina aiurea?

Dunarea isi are cursul ei….izvoraste, de sub munte, curge agale, si se varsa…noi…suntem niste trecatori ca si ea…

Dar voi?

bateria da semne ca moare… am sa inchei aici..v-am plictisit destul!

Ambreiaj, viteza si goana pe sosele…the midnight rider…:)

Noapte buna …voua πŸ™‚

February 13, 2010 - Posted by | A fost odata, Uncategorized | , , , , ,

2 Comments »

  1. Stiu ca nu sunt originala, dar sunt altii mai buni in a pune gandurile (mele) intr-o ordine surprinzator de coerenta pe hartie.
    E o replica dintr-un film…

    This is passion, obsession, someone you can’t live without. If you don’t start with that, what are you going to end up with? Fall head over heels. I say find someone you can love like crazy and who’ll love you the same way back. And how do you find him/her? Forget your head and listen to your heart. I’m not hearing any heart. Run the risk, if you get hurt, you’ll come back. Because, the truth is there is no sense living your life without this. To make the journey and not fall deeply in love – well, you haven’t lived a life at all. You have to try. Because if you haven’t tried, you haven’t lived.

    …poate iti raspunde…macar la una din intrebari.

    Noapte buna…tie:)

    Comment by Irina | February 13, 2010

  2. Off omuleeeee … iti pui aceleasi intrebari pe care de fapt le-a simplificat trecutul prin prisma asa zisei experiente de viata si a vechilor planuri. Ce vrei de la vitor asta este intrebarea care iti omoara prezentul. Acum beleaua este sa poti face in asa fel incat ceea vrei de la viitor sa depinda de ceea ce faci in prezent. Si uite asa iar devii depedent de trecut.

    Comment by emi | April 16, 2010


Leave a Reply

