Icewings

Un blog din “neamul” blogurilor…

Misterul umbrei

Long time no see…

Una lume ar spune ca am uitat sa mai scriu, sau sa leg cuvinte, dar nu, am sa dau doar un hint…. am vrut sa fiu in umbra, am stat acolo sa vad, sa analizez…. si am ajuns la concluzia ca umbra… sunt EU … Nu crezi, da un click!

Mereu ne intrebam ce se afla in umbra, de ce folosim mereu contrastul…de lumini si umbre…ce vrem sa scoatem oare in evideta si ce anume vrem sa ascunde.

Viata, in esenta ei, este un permanent cotrast de alb si negru…si clar si obscur…scoate la lumina semintele pozivite, trairi, dorinte…si ascunde in umbra…tot ce este negativ… dar oare ati incercat sa faceti invers? De ce nu, cred ca ar merita sa faceti asta, pentru ca atunci…o sa reusiti sa vedeti dincolo de incapacitatea mentala…diferetele intre bine si rau….puterea de a va putea cunoaste reactiile indiferent de situatia in care va aflati.

Am intalnit..si sunt convins de faptul ca am sa mai intalnesc oameni, care prin definitie prefera sa ramana in umbra…niste anonimi! Asta este dorinta lor…putem sa-i acuzam, sa-i blamam? Cu siguranta nu. Eu unul i-as respecta,..mai ales daca as avea..ce sa respect la ei…:)

Ca sa va dau un scurt exemplu: poza pe care o vedeti, daca dati click pe acel “EU” este facuta de Dl Florin Constantin, un bun prieten si coleg, un mic-mare magician al fotografiei. Ei bine, Florin, este genul de om, care sta in umbra, care prefera sa fie acolo, sa nu se bata cu pumnii in piept..ca sparge avioane, (din vorbe), dar cand pune mana pe aparatul foto, cu blitz-ul lui, darama si un Suhoi Su 27 🙂 Poza in profil..cu lumini si umbre..scoate in evidenta ceva! Nu am sa va dau mura-n gura, ci va las pe voi sa descoperiti.

Nu uitati, o umbra in general are 2 calitati, ascunde…sau scoate in evidenta.

Incercati sa vedeti daca va iese, si mai discutam.

Multumesc, Florin Constantin pentru toate pozele facute si secretele impartasite despre fotografie.

I`ll be back…(mai repede decat va asteptati)

Me, over and out

P.S “Nu incerca sa intelegi aceste legi, nebun va fi acela ce le va deslusi”

May 20, 2009 - Posted by | Ganduri | , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. hmm… mie sincer mi se pare ca incearca sa scoata in evidenta buzele ;)… dar avand in vedere lumina aceea ce pica pe ochi, vrea sa iti scoata si ochii in evidenta… acele 2 pete de lumina eu asta cred ca incearca sa evidentieze… buzele in primul rand si ochii in al 2 lea… 😛 sa-mi spui daca am ghicit 😀
    pup iu

    Comment by Raluka | May 20, 2009

  2. Genele se vad foarte misto…privirea e ganditoare,trista…privirea e scoasa in evidenta, iar umbra ascunde tristete 🙂

    Comment by carmen | May 20, 2009

  3. se pare ca lumina din ochii unui lup strapunge si intunericul

    Comment by vulpi | May 20, 2009

  4. Ceva ma face sa cred ca nimic din ce e scris mai sus…nu e ce pare… in ideea ca nu stiu cat are de-a face cu imaginea aceea in sine… 🙂
    Dar poate ma insel… 🙂
    Cat despre cei care prefera sa stea in umbra…nu stiu cat merita sau nu admirati…dar macar ei au o “priveliste” total diferita… si avantajul de a vedea oamenii….asa cum sunt…un pic mai inaintea celorlalti… 🙂

    Comment by Crissa | May 20, 2009


Leave a Reply

