Icewings

Un blog din “neamul” blogurilor…

Amintiri din Pacific (II)

Sa dau Caesar-ului…ce este al Caesar-ului si am sa continui povestea… chiar daca lipsesc multe elemente.

Aprind o tigare, dau drumu la piesa si ma las dus de val “de culoarea Pacificului…”

beachsex … Am ajuns langa ei, ghemul de blana si par, maini si labe, roscat si cenusiu-gri, era foarte bine inchegat…

Rasul placut si copilaresc, pe care nu-l asteptam, ma bulversa cumplit…

M-am asigurat ca nu se poate intampla nimic rau, am rasuflat usurat , m-am intins pe nisip, la o distanta de 2 m de ei, mi-am aprins tigarea si priveam cand la ei cum se joaca…cand la valurile ce udau tarmul golfului… Iar acel soare ce se oglindea in luciul apei si ce transforma stropii de apa si spuma…in mici cristale… nu-mi pot sterge acea imagine din minte…

Timpul a trecut, iar Ice a lasat joaca si a fugit in apa… iar femeia, ce pana atunci nu reusisem sa-i vad chipul, s-a intins pe burta la cativa cm de mine si si-a lasat barbia in palme…sprijindu-se in coate..

Avea niste trasaturi atat de frumoase, liniile fetei ii conturau si scotau in evidenta buzele senzuale, ochii migdalati, nasul mic si usor in vant, avea o alunita mica si parca pictata asezata pe obrazul stang…privirea strengareasca ….

Dupa ce am reusit sa stabilim limbajul de comunicare (o engleza cu accent puternic portughez… si de balta neaosh), am vorbit despre caine, despre vacanta mea acolo…despre impresiile acumulate in timpul scurtei mele sederi pe malulย  Pacificului…a fost curioasa sa afle de unde vin, cum este tara mea, cum sunt oamenii…

Timpul se scurgea, iar noi nu ne saturam vorbim…

Soarele a inceput sa apuna, deja ne plimbam pe plaja…destul de aproape unul de celalalt… Ice se juca in jurul nostru… ma prinde de mana si-mi spune: “come with me..” apoi am inceput sa alergam…

Dintre pomii ce erau pe plaja si ceva dune de nisip… se iveste o casuta cu veranda…nu foarte mare, de culoare alba…foarte aproape de far… Un gardulet mic, imprejmuia casa, iar in spatele ei erau 2 pomi mari si cu trunchiul gros, si intre ei…un leagan.

Ajunsi in curte, ma pofteste in casa, unde descopar cele 2 camere, salonul….o bucatarie cocheta si o baie.

EA si EU … eram acolo, in casa de pe plaja…

S-a dus sa faca un dus, iar eu… eu am iesit cu Ice in curte… blanosul se juca si alerga, iar eu stateam pe trepe fumand o tigare si incercand sa-mi imprim in minteย  imaginea acelui apus rosiatic…un soare ce era jumate inghitit de apele Pacificului…

Usa a scartait usor… terminase dusul… avea pe ea camasa mea….cu manecile suflecate….o camasa ce-i venea putin mai jos de coapse… Mi-a spus ca daca vreau, pot sa folosesc baia, fiind ca la mine acasa… Ma simteam plin de sare si nisip, asa ca am multumit si m-am dus…

Dupa ce am termina dusul, in salon, ma asteptau deja un tricou alb pe care scria “COPACABANA” si un sort verde…le-am imbracat…si am iesit pe veranda… era cu fata spre ocean…intinsa intr-un sezlong, langa ea trasa o masuta din lemn, frumos lucrata, unde erau 2 pahare si o sticla de vin alb…

Dupa ce am rezolvat problema alcoolului… paharele s-au umplut cu suc de portocale, explicand ca eu nu consum absolut deloc alcool…

……………………………………………………………………………

Seara s-a lasat, luna s-a facut simtita prezenta pe cer, oglindindu-se pe luciul apei linistite…. ne plimbam de mana…desculti pe plaja, din cand in cand…cate un val ne mai unda picioarele….

La un mom…ne asezam pe nisipul inca ramas cald…de dupa zi…si incepem sa privim cerul, stelele …sa glumim…

Fara sa ne dam seama…sau poate da…ne -am apropriat…tot mai mult unul de altul…pana am ajuns atat de aproape….incat …intr-un tremur usor…. buzele s-au unit…si apoi s-au contopit intr-o sarutare…fierbinte si pasionala….

Eram acolo…EA si EU…ca intr-un paradis…imbratisandu-ne…sarutandu-ne…….

_____________________________________________________________________________________

Va continua? … Poate…

OVER AND OUT

March 26, 2009 - Posted by | A fost odata | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 Comments »

  1. poate va continua?… trebuie sa o continui ca e mult prea frumoasa si deja incepusem sa visez ca in locul tau si al fetei… sunt eu si iubitul meu ๐Ÿ™‚ si era atat de frumos…
    deci este mult prea misto sa o abandonezi… adica sa ne lasi cu ochii in soare frate-miu… vreau ca visez si eu in continuare ca sunt acolo unde e cald … numai eu cu iubitul meu… hai fi bun si fa asta pentru sor-ta… asta insemnand continuarea ๐Ÿ™‚ pup u

    Comment by Raluka | March 27, 2009

  2. Superb, imi era dor sa te citesc. O amintire de vis…

    Comment by anirock | March 29, 2009

  3. super frumoasa povestea

    Comment by sanda_73 | March 29, 2009

  4. neaparat trebuie continuata……..

    Comment by sanda_73 | March 29, 2009

  5. Frumos “creionate” si transpuse in cuvinte imaginile… ๐Ÿ™‚ Povestea este foarte “interesanta”. (A nu se scapa din vedere ghilimelele de rigoare….aparute in urma lectiilor de “citit printre randuri”… ๐Ÿ™‚ ) Mi-ar placea sa aflu continuarea. Cu toate astea, stiu prea bine cum este sa vrei sa pastrezi unele lucruri…doar pentru tine… ๐Ÿ™‚
    Daca va continua…voi citi…iar daca nu….imi voi folosi intuitia… si imaginatia…. ๐Ÿ™‚

    Pup un “nesuferit”… ๐Ÿ™‚

    Comment by Crissa | March 29, 2009

  6. La prima lectura chiar imi doream o continuare…acum insa, dupa a … multa oara ๐Ÿ™‚ nu vreau sa mai stiu ce se va intampla.
    Spune-i intuitie, dar stau si ma gandesc ca cel mai probabil nu va avea un happy ending.
    Continua-ti “amintirile” doar daca lumea in care se afla personajele tale e ferita de deciziile “drepte si corecte”.

    Comment by irina | March 29, 2009

  7. foarte frumos…imaginatie plina de senzualitate….dar trebuie sa se continue…si cel mai dragut am gasit… unele puncte sunt chiar sunt foarte accentuate… deci asteptam … cu nerabdare…(pina atunci …visam)…;)

    Comment by no name | March 30, 2009

  8. vis frumos…vis de vara…viiis…..fii realitate

    Comment by ... | June 29, 2009


Leave a Reply

