Icewings

Un blog din “neamul” blogurilor…

Life is LIFE!!! :-)

8:30, Marti,Β  23 Decembrie 2008

Scrisoare deschisa catre Mos Craciun,

bgln1 Draga Mos Craciun, in primul rand sper ca esti la fel de sanatos si zglobiu, ca anul trecut, chiar daca a mai trecut un an peste noi.

Vreau in primul rand sa mentionez faptul ca imi asum “mea culpa”, pentru ultimii … hmm… 12 ani , in care nu ti-am scris o scrisoare, dar am folosit caile moderne de comunicare: telefon mobil, fax, mail, chiar si 3G-ul πŸ˜› . dar uite ca anul ascesta prefer sa-ti scriu pe blog, stiu ca o sa-l citesti. πŸ˜€

Probabil o sa pui repede mana pe carte, deschizi la paginea mea si o sa incepi sa te uiti daca am fost cuminte sau nu. Stiu ca esti batran, vederea nu mai e asa de agera ca pana acum, asa ca am sa-ti usurez munca Mosule, ca-mi esti drag.

Ei bine… trebuie sa recunosc, nu am fost chiar cel mai cuminte copil de pe fata Pamantului si sincer, nici nu mi-as fi dorit sa fiu. :))) A fost un an destul de greu si complicat din foarte multe de vedere. Lucruri, evenimente, personaje, multe au venit, putine au ramas, iar eu… eu sunt acelasi. (fiecare din noi intelege ce vrea prin acest cuvant “acelasi” πŸ™‚ )

Mosule, doar stii… cel mai cuminte, cel mai destept, cel mai frumos, cel mai modest… cel mai cel, dintre cei…:) sa lasam acum modestia la o parte. Vreau sa-ti spun ca m-am uitat pe calendar si am vazut ca e 23 Decembrie iar eu nu apucasem sa-ti scriu. Maine, poimaine este Craciunul, iar eu inca nu facusem scrisoare.

O sa ma intrebi ce-mi doresc! Ehhhh, draga Mosule, aici avem o problema (mare cat gaura din stratul de ozon de deasupra Antarcticii)… de ce spun asta? Simplu… pentru ca stiu cum am fost anul acesta si ar fi o nerusinare din partea mea sa-ti cer ceva. Dar totusi am s-o fac. Te rog, sa treci pe la persoanele pe care ti le-am enumerat in fax-ul trimis acum o ora si te rog sa le lasi sub brad (de orice natura si culoare ar fi el) un plus de sanatate, bucurie, rabdare si un strop de incredere. Imi sunt foarte drage si tin enorm la ele. Putini, dar buni πŸ™‚ Ahhhhh, era sa uit, pentru fiecare in parte cate un fulg de nea…te roooog.

Pentru restul cunostintelor, asa zisilor prieteni, amici… lumineaza-le mintea cu cate un beculet de instalatie… si scoate-le din cap ideea ca m-ar cunoaste… ii iertam, habar nu au ce spun.

Sincer, Mosule, asta e tot ce-mi doresc anul asta de Craciun. πŸ™‚

Mosule, stiu ca esti foarte ocupat pe 24 Decembrie, seara, dar sa stii, ca atunci cand ai sa ajungi prin Rennes, te astept pe 30 Rue de St Malo, la restaurantul “Contele Dracula” sa bem un vin fiert si sa mancam o sarmaluta, ca in Romania.

Grija de tine Mosule, spor la treaba si ai grija pe drum, sa nu dai peste criza economica. πŸ™‚

Toate cele bune si sarutari de mana doamnei Craciun. πŸ™‚

Cu drag,

Dan

P.S Mosule, am numit aceasta scrisoare “Scrisoare deschisa…”, deoarece am sa-i rog pe toti care vor citi, sa completeze ce vor sa le aduci si sa-si aleaga singuri locul… (cei dragi/cunostinte)!

Si uite asa de final, o piesa pentru tine si pentru toata lumea… deh… πŸ™‚

Asta-i viata!!! LIFE IS LIFE … or LIVE πŸ™‚

Craciun Fericit dragilor πŸ™‚

Le meme

December 23, 2008 - Posted by | Ganduri | , , , , ,

15 Comments »

  1. Vreau la prima categorie, se poate?
    La randu-mi, Mosule, te rog sa-i aduci Danului prieteni adevarati si sa mi-l tii in acelasi loc in care s-a asezat singurel de ceva vreme.
    Sarbatori fericite, cu sufletele pline de iubire sa aveti voi cei ce cititi… la fel cei dragi voua.

    Comment by Cesara | December 23, 2008

  2. stiu ca sunt in prima categorie,iar ce i-ai zis Musului sa-mi aduca asta mi-am dorit si eu:sanatate,rabdare si incredere…
    Mosule,pentru Danut,te rog sa-i aduci,pe langa sanatate,multa liniste si stabilitate…pe restul le cumpara;)

    Comment by carmen | December 23, 2008

  3. Nu stiu in ce categorie ma aflu, dar sincer, nici nu mi se pare important…Din pacate, am trecut prea tarziu pe aici…dar am sa-l rog totusi pe Mos Craciun sa-ti aduca tot ce iti doresti… πŸ™‚ daca nu anul asta…la anul… πŸ™‚
    Eu una, am sa pastrez doar pentru mine…un pic din stropul de incredere… πŸ™‚

    Comment by Crissa | December 26, 2008

  4. Eu as dori de craciun sa se vindece natalia sora mea si as mai dori un Baby-Anabelle te rog adumi aceste daruri te pup!

    Comment by Bozse Larisa Denisa | February 25, 2009

  5. Craciunul nu inseamna doar cadouri,ci si bucuria de a fi impreuna cu familia!

    Comment by Elena | November 4, 2009

  6. DRAGA MOS CRACIUN SPER CA TE PREGATESTI SA VII LA NOI.DATA NOIEMBRIE12-11-2009 11 ANI BOTOSANI

    Comment by ALEXANDRA MADALINA | November 12, 2009

  7. imi place mult cu ai iesit:))

    Comment by bianca | December 1, 2009

  8. imi doresc sa imi aduca un aipod si un leptop

    Comment by teo | December 3, 2009

  9. te astept mosule

    Comment by viviana | December 5, 2009

  10. mai vreu si niste jucari cu hana montana si o revista

    Comment by adina | December 8, 2009

  11. DRAGA MOSULE! EU AM 6 ANISORI, SINT LA GRADINITA, GRUPA PREGATITOARE SI AS DORI SA PRIMESC O MASINUTA DE CARTING,UN AVION ALBASTRU SI O TOBA. ATIT! SA STII CA AM FOST CUMINTE SI AM ASCULTAT PE PARINTII MEI,PE MAMAIE SI AM FOST CUMINTE SI LA GRADINITA. SA STII MOSULE CA AM GRIJA SI DE FRATIORUL MEU PE CARE IL CHEAMA BOGDAN ANDREI ANTONOAIE.MULTUMESC SI TE ASTEPTAM CU DRAG.

    Comment by MIHAI VALENTIN ANTONOAIE | December 13, 2009

  12. Mosule drag, nu pot sa zic ca am fost cel mai cuminte copil din lume ,pentru ca asi minti . Eu vreau daca se poate un joc PC (pe calculator) . Jocul se numeste : Call of Duty Modern Warfare 2 . Sunt un jocator de jocuri cu impuscaturi . Aaaa , si Mosule sunt impresionat de munca pe care o depui pentru a aduce fiecarui copil ce-si doreste !

    Comment by deian | December 14, 2009

  13. La adresa : Carpinis strada a 6 -a numarul 17 judetul Timis.

    Comment by deian | December 14, 2009

  14. Craciunul nu costa in daruri , ci in spiritul lui.

    Comment by deian | December 14, 2009

  15. imi doresc o masina de scris si un joc twester si sora mea o baby anabal
    am facut putine nazbati dar promitem ca o sa fim mai cuminti.ma numesc alina iulia gheorghe am 11ani si te iubesc mult sora mea se numeste alessandra maria gheorghe are 3ani jumate si te iubeste si te asteapta cu nerabdare .te iubim aaaaa sa nu uiti un ghiozdan de clasa a5
    adu doar ce poti deoarece anul acesta este criza.craciun fericit si sanatate multa ca anul trecut buon natale

    Comment by alina iulia | December 14, 2009


Leave a Reply

